söndag 7 september 2014

Hallonbladsté

Mhm mamma var snäll att köpa hallonbladsté till mig idag och leverera. Har druckit två koppar nu, bara köra på och hoppas det händer något haha.. 

Annars har jag bakat chokladsufflé idag. Smeten blev lite lös tror jag, jag vet inte vad jag gjorde för fel. Men de reste sig fint och var ganska goda. En anings lösa i mitten men men. Får göra om snart och hoppas det går bättre då!

Känner mig lite trött i ryggen nu, och det är väl just det, att jag är trött. Går och väntar på att värkarna ska gå igång som blixten från klar himmel. Gogogo!

Min besökarstatistik har ökat med det dubbla den senaste tiden. Ja nu var jag ju inte särskilt många besökare från början men ändå. Undra vad det kan bero på höhö... Återkom om två veckor så har jag förhoppningsvis något kul att komma med! :)
De där två. Han har blivit väldigt bra på att klättra Theodor ;)

Inga kommentarer: