tisdag 9 september 2014

Milton!

Igår föddes fina Milton äntligen! I söndag klunkade jag ju hallonbladsté hela eftermiddagen och kvällen så eventuellt fungerade det. Ska skriva om hela förlossning sen, det är så kul att kunna läsa sen. En annan glömmer ju endel med tiden så bäst att passa på när det är färskt!
Här var jag inte bekväm kan jag säga!

Snabbt gick det i alla fall vilket jag tycker var skönt. Milton fick dock lite problem pga det, svårt att andas och lite så. Så vi har varit inlagd på neo men haft ett eget rum på förlossningen där han var fått vara med hela tiden, så det har fungerat fint. Nu verkar allt lyckligtvis se bara bra ut för honom så snart kanske vi får flytta till bb!

Jag mår bra förutom när jag ammar, för då kommer eftervärkarna från helvetet. Ush ush, behöver lustgas då känns det som. Tur att det inte är något ihållande åtminstone!!

Nu sover Milton vilket han har gjort hela dagen verkligen, förutom vid mat. Vi chillar till kl 18 för då ska vi ta hans socker och lite andra prov när han är vaken och innan han äter. Hoppas han kan sova lite inatt ovkså så jag får sova lite. Var dåligt med det förra natten, typiskt!


2 kommentarer:

Kajsa sa...

Grattis igen! Känns helt otroligt att ni har TVÅ barn nu! Och att Theodor har blivit storebror! De ser ut att vara lika tycker jag. :)

Linn sa...

Tack!! Hah ja känns nyss som Theodor föddes! :)