söndag 28 september 2014

Gifta mig och köpa hus

Ah jag vill gifta mig! Och köpa hus! Och renovera huset. Och kunna låta Roxi få vara ute i en trädgård varje dag. Ha gungor till barnen (helst i träd!!) på tomten. Och kratta massa löv och leka i högarna. 

Hur har alla i vår ålder råd att både gifta sig (ja det måste ju inte kosta men många verkar ändå ha bröllop som ändå kostar lite liksom) och köpa hus? Jag förstår inte. Jag förstår att många definitivt har bättre inkomst än oss men ändå. Hus liksom? Jaja en dag, en dag! Vi ska spara och hoppas på vinst på en trisslott eller så som vanligt.!

Idag har vi varit i Tenhult då barnens farfar har fyllt år nyss. Haha vad gammal farfar lät när jag skrev så, han som inte ens är 50 år än. Jaja det var trevligt och även jag fick en födelsedagspresent, en sån cupcake-maker. En spännande sak, den måste vi prova snart!

Och nu är det söndagskväll, enda dagen vi inte har något på tv att se haha. Så Christopher spelar x-box så jag och barnen får hänga i sovrummet. Barna sover och jag har sett ett avsnitt av greys, nya säsongen! Wihooo!

Synd att jag inte tog någon mer käck bild på mig idag,  jag som både fixade håret lite och använde smink. Haha det händer inte ofta these days! Här har vi mig och Milton som sitter i sjalen. Han trivs bra men vill alltid ha huvud väldigt mycket bakåt och titta upp på mig, och då får han inget stöd som håller huvudet. Vet inte exakt hur jag ska knyta. Det kommer väl med tiden!

Inga kommentarer: