lördag 13 september 2014

Två barn

Idag har vi haft en väldigt lugn dag. Milton sov bra inatt och jag lyckades liggamma alla gånger. Med Theodor gick det aldrig pga all mjölk som sprutade, han spydde och bröstvårtorna blev ömma. Får se om det kommer gå att liggamma Milton framöver. Två små överskottsspyor har kommit upp idag..

Vi är ju ändå ganska slappa här hemma just nu och det går ut lite över Theodor som inte alltid har jättekul. Så idag kom hans mormor och hämtade honom en sväng på eftermiddagen. Han fick komma iväg lite, komma ut och gunga och ha det lite roligt! Han har ju blivit så stor den senaste veckan. Han var ju min lilla bebis nyss och nu är han plötsligt hur stor och tung som helst. Och vad han pratar! Myspojken!

Ja nu håller Theodor på att sövas och jag sitter och väntar. Jag undrar jag hur det ska bli att vara hemma själv med båda barnen sen. Hur en ska få till det med att passa Theodor, mata och fixa medan jag ska amma Milton och hålla honom nöjd. Ja jag är inte den första att ha två barn så det lär väl gå bra tillslut!!

Buggan har blivit dubbel nu! Saknar korgen att packa i bara! 

Inga kommentarer: