torsdag 4 september 2014

Bf idag

Idag är det 4 september, alltså det beräknade datumet för den här graviditeten. I mina egna beräkningar blev bf iofs den 6e men jag vet inte vad som är mest rätt och det är ju en obetydlig skillnad. Att han inte har kommit ut än är för mig en gåta, vad håller han på med? Många tycker nog det är extra jobbigt att passera det beräknade datumet men det gör nog inte mig så mycket. Det var 37+0 som var det mer stora för mig, sen dess har alla dagar varit lika bittra. Men det är klart, det blir ju inte roligare nu direkt..

De tre senaste dagarna har jag ändå haft det värre, känt lite i ryggen och ja allmänt jobbigt. Så igår frågade jag om mer barnvakt inför idag och då vaknar jag såklart och har en toppendag idag... Jaja, Theodor fick åka till sin farmor ändå, jag orkade köra dit honom. Så får han det nog lite roligare ändå och jag har bland annat sovit i soffan haha..

Hoppas att jag kan vila igång förlossningen nu, det här är verkligen verkligen så tråkigt. Allt är tråkigt. 

Tedde i morse vid 06. Har han smitit upp och hämtar ipaden. Kommer tillbaka med den och säger "padda". Orden börjar trilla ur munnen på honom nu. Och pussla har han blivit väldigt duktig på. Vet precis var bitarna ska vara och vad djuren heter/låter! Min sötnos! Känns jobbigt att lämna ifrån sig honom pga att jag inte orkar med honom. Men det går ju över snart!!!

Inga kommentarer: