fredag 19 september 2014

Strumpor

Till Milton har vi det mesta men nu när han nästan är två veckor har jag upptäckt en sak vi saknar: strumpor! Vi har strumpor som Theodor hade men det var aldrig några riktigt bra, de flesta är sådär minipyttesmå, och ja han har inte riktigt så små fötter. Relativt stora fötter tror jag han har.

Så jag har hört från flera håll att polarn o pyrets strumpor sitter kvar bra på nyfödingar, så sådana vill jag helst ha nu! 29:- styck kostar de tror jag! Kanske får bli en tur till stan nästa vecka!


3 kommentarer:

Sofie sa...

Jag undrar ca varje dag hur det kommer sig att INGEN har lyckats göra bebisstrumpor som sitter kvar på foten...

Sofie sa...

Jag undrar ca varje dag hur det kommer sig att INGEN har lyckats göra bebisstrumpor som sitter kvar på foten...

Linn sa...

Haha eller hur, hur svårt ska det va!