måndag 29 september 2014

Napp, nej tack?

Jisses vad tacksamt det är att ha fått föda barn snabbt. Jag förstår att det liksom innebär att jag hoppar över så många plågsamma moment. Att inte behöva ta sig igenom timmar av värkar, jag har ju inte ens hunnit tänka på smärtan. Epidural eller något har jag inte haft en tanke på att behöva. Och att allt ändå gått så bra två gånger, fantastiskt. Det är ju inte som att jag har kunnat påverka särskilt mycket, jag har mest haft tur. Tack för det slumpen!! (Ok liiiite duktig  har jag ändå varit, lyssnat på personalen och gjort som de har sagt. Det kan ju vara svårt! Hoho!)

Jaja idag har jag kokat alla bebisnappar och så har vi erbjudit Milton att prova detta lilla substitut. Men näe alltså, vi får se. Hittills är han myvket lik sin bror. Han så mest förskräckt ut när nappen kom i munnen haha.. Plutten, du slipper!

Nu sover han på mig och jag är törstig och sugen på choklad. Jobbigt läge..

På väg hem häromdagen. En utslagen Theodor och en missnöjd Milton. Är i alla fall supernöjd med vagnen, den har allt en behöver. Ok eventuellt att korgen under vagnen är dålig att packa i, men men. Hämtade ut ett paket idag som underlättar lite i alla fall, wihoo. Ska visa mitt lilla lyxköp framöver! ;)

Inga kommentarer: