torsdag 25 oktober 2012

återigen..

Ush, idag mår jag illa igen. Idag hann jag inte äta innan det var dags att spy i alla fall. Önskvärt hade varit att jag druckit lite mer bara, lättare att spy då ju. Haha fräscha ämnen jag tar upp!
Klockan 14 ska jag på möte på jobbet och sen jobbar jag extra ikväll 17-21. Har funderat på att försöka se om någon annan kan jobba, men så dåligt mår jag ju inte, och fyra timmars extra lön är inte helt fel!

Igår och idag har jag julshopping-surfat! Åh, vill ha massa fina små renar och tomar och härlig belysning. Var på väg att köpa två fina juliga kuddfodral igår från ellos, men minsta beställning man kunde göra var på 200 kronor och det kostade inte mina kuddar. Suck, så jag dissade istället för att leta upp något mer att köpa. Det får bli lite julshopping på stan snart istället!

Inga kommentarer: