onsdag 3 oktober 2012

katt och barn

Det jobbigaste med att ha katt är att det går att uppfostra henne men sen gör hon som hon vill ändå. Vi är  just nu ovänner efter att jag tvångshöll henne i mitt knä i kanske tre minuter för att hon attackerar fönsterna. Jag tror hon fattade grejen för nu ligger hon och surar på golvet!

I övrigt har min son nu fått en barnvagn av sin mormor. Det är en likdan som Sixten har, jag tror den blir toppen. Vi fick även ett lila regnskydd med prickar på och ett solparaply. I samma veva fick lilla pojken en kanin av sin bonusmorfar. Det är en kanin som spelar musik. Jag lägger kaninen på magen så han får höra musiken. Han kan tydligen bli lugn av detta sen när han lever ute i världen istället! Mycket uppskattade presenter, vi är mycket tacksamma!!

Inga kommentarer: