söndag 14 oktober 2012

Pluggdag

Han rör på sig flitifgt i magen min lilla pojk. Numera får magen ofta en konstigt form efter att jag till exempel legat på sidan en längre stund eller så. Det hade varit kul att få de små formerna på magen på bild men det är svårt att få till det allt!

Idag har jag spenderat mycket tid med sjukvårdsboken och försökt lära mig det jag bör lära mig, vad det nu är.. När klockan blev efter fyra kände jag att det vore bra att byta miljö lite. Trots regn gav jag mig ut på en promenad runt munksjön. Det regnade iprincip hela vägen. Det gjorde inte så mycket, önskar dock att jag hade haft regnbyxor på mig. Mest för att det blev så kallt på låren. Under promenaden blev jag emellanåt extremt kissenödig okcså. Precis innan jag gick hade jag dock besökt toaletten så jag skyller allt på min bebis! Rackarunge!

Nu är jag ombytt till torra kläder och ska försöka plugga lite till innan Solsidan börjar! Wiho..


S-kropp!

Huvudet till kroppen, hehe!

Inga kommentarer: