lördag 20 oktober 2012

Bio

Godkväll!
Om en stund ska jag och Christopher gå bort till filmstaden för en biofilm. Vi ska se paranormal activity 4, aaah. Läskigt! Skulle aldrig någonsin se en sådan film om jag var tvungen att sova ensam efteråt, hade varit livrädd. Jag tycker alla de tre andra paranormal är bra och läskiga så detta ska bli spännande, på bio dessutom.
Jag dubbelkollade tidigare ikväll med Christopher att det verkligen bara var en halvtimme innan filmstart som vi behövde hämta biljetterna som gällde. Jaaaaaa, säger han, men jag ska titta ändå på mitt mejl. Men lilla Christopher hade inte fått något mejl och någon reservation kunde inte hittas på hans nummer. Himla tur att han kollade upp det, annars hade vi blivit snopna. Nu kunde vi köpa ett par andra biljetter som tur va!

Idag har jag jobbat extra, en förmiddagstur. Sov gott hela natten utan att behöva ta mig till toaletten en enda gång! Vakande och kände mig ändå inte allt för trött 05.50. Men det är väl tur att det är en skräckfilm vi ska se, hade det varit en halvkass komedi hade jag kanske somnat på bion hehe! Blir ju trött på kvällen när man går upp så tidigt!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag får panik av att se trailern. Kommer inte kunna sova alls inatt!

Linn sa...

Stackare!