måndag 8 oktober 2012

trött tjej

Efter att ha jobbat typ hela förra veckan kändes det tungt att jobba även idag. När jag äntligen åkte hem från jobbet vid 12 fanns det inte några parkeringsplatser. Suck. Brukar ju stå på 25-kronorsparkeringen en bit från vårt hus, annars blir det ju hisskeligt dyrt. Jag fick åka runt en stund och till slut var det någon som åkte.

Det är måndag och det innebär nya Dexter och Mentalist. Jag höll mig nätt och jämt vaken till båda avsnitten. Nu har jag sovit i ungefär två timmar och måste väl vakna till liv igen. Var sugen på kladdkakemuffins innan, får se om jag kanske orkar ordna till det om en stund!

Vill träna egentligen också men nu är jag ju förkyld. Alltid är det nåt!!!

Måste ju skriva något om magen också. Den mår bra, han rör på sig massor, mest när jag sitter still dårå. När jag skulle sova igår gjorde han nog kullerbyttor eller så. Under dagen idag la han sig helknäppt så det blev en stor boll som stack ut på höger delen av magen. Tycker inte att det känns konstigt med något i magen fast när jag tänker på att det verkligen är en liten liten människan där inne känns det lite galet. Jätteskumt att han lever där inne!

Inga kommentarer: