torsdag 4 oktober 2012

Bullar!

Illamående hängde kvar ett tag under dagen, suck. Klockan 13.00 skulle jag dessutom vara på skolan för praktisk dag så bra matider blev det inte heller. Först spya, sen en liten frukost, illamående, åka till skolan och bli jättehungrig och sen hinna må illa igen tills jag kom hem. Så kan det va!

Joel och Christopher har idag bakat kanelbullar, för det är ju kanelbullens dag. De blev lyckade och jag har ätit två stycken till kvällsmat! Känner mig dock väldigt trött nu och har lite småont i halsen. Ush ush, orkar inte bli förkyld och allt var det innebär. Är lagom trött som det är..


Försökte mig på en första magbild. Jättesvårt att ta det ju. Känner mig dessutom bara tjock än, men det är mest en bebis som tar ut magen. Han rör på sig frisk, känner honom varje dag! Underbart!

En liten mage typ...vecka 11-12? Tur att det inte är bikini-tider nu, haha!

Inga kommentarer: