söndag 21 oktober 2012

Hej! Söndag och ledig dag, så skönt. Jag vaknade vid åtta-tiden och var tvungen att besöka toaletten. Efter det tänkte jag att Christopher skulle vakna snart och att vi skulle starta igång dagen. Det blev inte så, jag somnade om och vi vaknade vid elva istället. Skönt att kunna sova ut lite hur som helst. Vi åkte nästan direkt och handlade lite mat på och frukost när vi stigit upp. Vi passade på att skaffa oss ett maxi-kort, verkligen på tiden! Lite rabatter och kunna börja shoppa med självscanning.

Bion igår då. Den var ju bra, fast jag tycker nog de tre tidigare är bättre. För min del blev den lite överdriven och typisk skräckfilm i slutet. Att se skräckfilm på bio var ingen hitt heller. När människor bli rädda så börjar de skatta mycket. STööörigt.

Nu ska jag fixa lite här hemma, duscha och baka muffins tror jag!

Inga kommentarer: