onsdag 24 oktober 2012

dålig morgon

Godmorgon!
Inatt har jag drömt massvis av saker. Fick försöka rensa ut lite på morgonen vad som är verklighet och vad som var en dröm, mycket förvirrande. När jag väl kom upp var det mycket jobbigt att se smutsig disk i köket, det vände sig i magen så att säga. Jag andades lite och gjorde mig mackor och oboy. Efter en och en halv macka var det kört ändå och allt kom upp igen. Blääääää. Nu är jag inte sugen på att göra nya mackor direkt men det blev inte mycket till frukost som fick stanna i magen inte. Suck!

Idag hade jag tänkt träna men är inte alls sugen nu, vi får hoppas det blir bättre i eftermiddag. Plugga ska jag i alla fall göra. Sista kursen ska bannemig bli klar idag. Då har jag bara uppsatsen kvar och reflektioner! Bara och bara.. hehe!

Men först ska jag tycka lite synd om mig själv, äta en bulle kanske och se på tv!

Inga kommentarer: