lördag 13 oktober 2012

lördag

I helgen är jag ledig, skönt! Vaknade vid sju idag och försökte komma på vad det var för sorts dag. Insåg att jag var helt ledig, log och somnade om. Helt ledig är jag i och för sig inte. På tisdag ska jag göra reflektion i kursen sjukvård. Massa fakta som jag måste få in i huvudet. Inte helt ointressanta grejer men mycket att lära sig!

Så nu ska jag försöka göra min dag så effektiv som möjligt! Varva plugget med att städa lite, tvätta, duscha (stort behov, ush..hah), uppfostra katten??? och kanske gå en promenad så jag får mig lite luft! Har sovt nästan 12 timmar så borde inte bli trött i alla fall, skönt!

Sitter hon inte i ett fönster och kraffsar så ligger hon i sin låda!


När jag blev isbjörnsfadder skulle jag få ett gosedjur hemskickat som föreställde en isbjörn. Isbjörnarna var dock slut så fick en fjällräv istället. Väldigt mjuk och go dock!

Inga kommentarer: