söndag 8 juni 2014

Ammar hon tro?

Såg lite bilder från Leonores dop och mamma som en är kan jag inte låta bli att tänka på hur de får ihop allt det praktiska. Typ, ammar Madeleine? Hon hade då rakt inte en särskilt amningsvänlig klänning och ett litet barn äter ju vanligtvis ca varannan timme. Hm? Haha..

Idag har vi iaf gått tipspromenad runt rocksjön med Gabriella och Kasper. Efter det drog vi vidare till tabergs topp och åt mat och spelade minigolf. Det var galet varmt och Theodor lackade ur när han inte fick springa fritt. Jag fick avbryta golfspelandet och roa barnet på annat håll istället. Typiskt, jag som hade ganska bra flyt i spelet hehe!

Imon ska jag i alla fall försöka göra mer lämpliga aktiviteter med barnet. Jag hoppas jag mår bra på morgonen så kan vi åka till affären ganska tidigt, köpa lite mat och vattenmelon och sedan vara i mammas trädgård. Blåsa upp barnpoolen och gotta oss i solen! :)

Inga kommentarer: