söndag 1 juni 2014

Sommardag

Idag har min lille Theodor haft en bra dag. Förmiddagsvila blev det mellan 9-10.30 och sen åkte vi upp till min mamma. Vi har varit ute i trädgården hela dagen i solen. Theodor har grävt i sandlådan, vattnat blommor, luktat på blommor, sparkat boll och allmänt traskat runt i trädgården. Glad hela dagen, ätit bra och hela eftermiddagen har han mumsat i sig vattenmelon. Han fick gå blöjfri några stunder i sin soldress och ena gången bajsade han och nästa gång kissade han. Haha såklart liksom!

Lilla jag som trodde, efter väderprognosen på morgonen, att solen skulle gå i moln ganska snabbt och vi skulle få lite små skurar. Men hej vad lurad jag blev, sol hela dagen. Någon solkräm till mig tänkte jag inte på så nu är min hud lätt röd. Speciellt magen fick en fin vinkeln mot solen och har sig en härlig rodnad haha. Tur det är Sverige iaf, det har nog lagt sig till imorgon! :)

Busvovvarna!

Inga kommentarer: