torsdag 12 juni 2014

Soldag

En tveksam dag idag. Började med att åka förbi jobbet. Jag skulle fixa med föräldrapenning med chefen och så bjöd jag på muffins. Theodor tuffade runt och vattnade blommorna på avdelningen hehe! Efter detta tog jag mig till rosenlund, hängde i trädgården och bjöd på muffins till mormor och min kusin som kom förbi. Ju längre fram på dagen jag kom desto mer krånglade saker. Hundar sprang åt håll jag inte ville, Theodor surade och jag orkar inte slita runt för mycket med honom på höften. 

Mamma kom hem i alla fall lagom tills jag skulle åka och klippa Roxis klor. Hon erbjöd sig att ha kvar Theodor och lämna ner honom lite senare till mig, och ja inte mig emot. Han hade varit glad hos mamma men när han kom hem började han skrika igen. Skyller på trött unge som varit ute mycket i solen och har tänder som tränger upp i munnen. Han somnade åtminstone ganska snabbt med lite välling..hu!

Nu har jag ätit efter att typ hunnit blivit yr av hunger. Tittar på gårdagens avsnitt av Sveriges yngsta mästerkock och vilar fötterna. Fy vad jag börjar längta efter min egen kropp igen, det är inte härligt att vara gravid. Tror de som säger det ljuger hähää....

Vill slänga in och säga att vi var på bio igår, nya x-men. Var rädd att den skulle vara mindre bra då det känns som det mjölkats ur lite ur storyn, men icke. Imdb-betyget stämde bra och det var inte en långtråkig film. Kul!

Asdålig bild från igår. Men väldigt skön gravid-outfit som även ger möjlighet till att få en fin solbränna upptill! Från Gina tricot.

Muffins

2 kommentarer:

Sofie sa...

Himla taskigt att blogga om muffins när jag och sambon har sockerdetox denna veckan! Vill ha!

Linn sa...

Sockerdetox låter jobbigt!!