onsdag 4 juni 2014

Vad ska jag göra?

Klockan är snart halv elva och jag har inte kommit så långt. Vad vill och borde jag göra? Städa som alltid, men det finns ju alltid där. Komma ut på en lång promenad med Roxi vore lämpligt, helst tajma det med Theodors sömn. Hm? Frågan är om han håller sig vaken till lunch så vi kan gå efter?

Jag har även tänkt i några dagar att jag vill baka en tårta och i så fall måste jag gå och handla lite ingredienser. Först och främst bestämma smak på tårtan. Och ska jag ändå gå till affären borde jag handla lite bröd och sånt som börjar ta slut. Ja, men då kanske det är lika bra att åka till stora mataffären? 

Ja så här sitter jag nu och gör istället ingenting!

Theodor myser med Truls!

2 kommentarer:

Sofie sa...

Det är konstigt det där. Noah börjar sin dag kl 06.00 och ändå känns det som att jag inte har tid att göra något alls... märkligt!

Linn sa...

Haha.. Första timmarna går ju faktiskt åt att låta kroppen vakna efter alla tidiga uppstigningar ;)