fredag 6 juni 2014

Fullt upp!

Som ett uppföljning på förra inlägget kan jag tala om att jag höll igång igår. Upp, ge barnet frukost, äta själv (och såklart kräkas upp allt 2 min efter..). Sen gjorde vi oss iordning och åkte och handlade på maxi. Hem igen, Theodor fick mat och sen ut med hunden och ett besök på Hemköp och köpte namnsdagspresenterna till både Christopher och Theodor som båda heter Bo!

Theodor sov, jag lagade mat, åt och sen var det tvättid. Tvätta, städa, diska och fixa. När Christopher kom hem började jag baka tårtbottnar. Ska bli en liten högre tårta men har bara en liten form så hälften av smeten fick ligga och vänta medan den ena gräddades och svalande....

På kvällen var det avslutning på hundkursen och hela familjen hängde med. Vi tittade på lite olika andra saker en kan göra med hund, agility, lydnad osv. Sen var det korvgrillning och avslutningsvis visade vi upp terminens projekt. Roxi kunde inte helt men vi visade ändå upp att vi kommit en bra bit på vägen!

Theodor höll ut hela kvällen och var glad. Vi kom hem strax innan 22 och då var han fortfarande glad och pigg.. Han sov till 07 idag iaf, yey! 

Jag bakade min andra tårtbotten när vi kom hem och diskade berget med disk. Christopher nattade Theodor och tillslut kunde vi alla sova! :)  En fullspäckad dag!

På natten dessutom vaknar jag och mår så illa att jag hämtar hink ifall jag behöver spy. Somnar om och drömmer att Christopher lämnar mig, hemskt deppigt! Han försäkrade mig på morgonen att han planerar att stanna, puuh!!

Theodor äter macka och tittar på duktig hund som visar sina lydnads-skillz! 

2 kommentarer:

Sofie sa...

Bo! Innan vi kom på Noah ville jag att han skulle heta BO. Men det gick inte riktigt hem hos Emil...

Linn sa...

Bo är ett släktnamn på Christophers sida så det fick hänga med! Men det är inte alltid lätt att vara överens inte, håller ju på nu att försöka klura ut nya namn, svårt!!