lördag 21 juni 2014

Sova hos mamma och pappa

Jag tycker det är väldigt mysigt att ha Theodor sovandes i våran säng och det är gulligt när han kommer och vill ligga så nära det bara går. Meeeen, nu när jag börjar få stor mage så kan jag bara ligga skönt på vänster sida, sådär bra på höger och absolut inte på rygg. Det passar inte alls ihop med Theodor då kanten på sängen är på min vänstra sida.. Och så rör han sig väldigt mycket i sängen, väcker oss och det stör honom ännu mer. Sparkas i ansiktet, slänger med huvudet och pillar på min tröja. Får panik på detta pill!!!

Nu ligger han i alla fall och sover gott, utsträckt tvärs över sängen. Försöket till att lägga ner honom i hans säng misslyckades så nu hoppas jag det blir en lugnt natt för oss alla tre!

Bild från häromdagen. Theodor fick uppleva vattenpöl för första gången. Han gillade det!

Inga kommentarer: