fredag 20 juni 2014

Midsommarafton

Så detta året var det min tur att fira midsommar var det tänkt. Men så har jag ett barn i magen igen så det blev inget med det. Eller jo firat har jag ju gjort, men tänkte mer festfest. Nästa år? Haha..

Idag blev det mat, tårta och bara vara hos mamma. Christopher gick på semester 17.30 och då hämtade jag honom för grillning på kvällen. Nu är vi hemma, Theodor sover och jag väntar bara på att toaletten ska bli ledig så jag också kan gå och lägga mig. Fyra veckors semester framför oss så imorgon ska vi sitta och brainstorma saker vi vill hitta på! :)



Han älskar ju blommor, men att ha en krans på huvudet var inte populärt! En kort stund fick den sitta kvar i alla fall, och han var så söt så!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Åh, vilka fina kläder! Sambon har också semester från nu så om ni kommer på några bra barnvänliga sommaraktiviteter/-utflykter så får du gärna hojta till!

Linn sa...

Ja! Du också, det går sådär bra för oss. Kommit på "åka till sjö" och "åka till Ikea" haha..

sofie sa...

Haha. Ja.. jag känner mig verkligen som en rookie på detta område! Vi var på sradsbondgården här, det var mysigt och Noah var väldigt fascinerad av alla djur och blommor :)