tisdag 17 juni 2014

Larver

Feber-Theodor gjorde morgon vid 05 idag, jippie.. Seg morgon, jag halvsov i soffan till typ 08, tur att Theodor är skötsam av sig heheeee. Vid 10 blev det spontant lite tvättning och i samband med det började jag städa lite extra. Tänkte ordna med kläder som är försmå som jag packar och sedan förvarar hos mamma. Det börjar bra....

När jag packar upp en kasse med lite julkläder som kommer efter Sixten så finner jag också en plastpåse med typ gamla pannkakor i. Tack för matbiten!!! Det var fullt med larver och kryp som trillade ut från alla kläder!!!! Alltså det är så äckligt!! Dammsög upp allt, skakade av och sen direkt ner till tvätten. Dammsög mer och bytte påse så de små larverna inte stannar i mitt hem på något vis. Fyfyfy!!

Annars så känns det segt att bara sitta inne när det är fint väder. Men Theodor har ju sin feber och jag är rätt seg så är väl lika bra. Hade jag haft lite pengar hade jag gått ner till stan och shoppat lite. Fick en h&m-katalog och spanade in saker både till mig och Teddan! Vi får väl se om vi har några slantar kvar när lönen har kommit, tihii.


Inga kommentarer: