tisdag 3 juni 2014

Jobbat klart tror jag

 Igår jobbade jag min sista inplanerade dag för den här gången. Har ju bara jobbat lite extra men nu tror jag det räcker. Himla skönt att kunna välja helt själv hur en vill göra, och det ska jag utnyttja!

Såhär står det för partnerns del denna veckan på gravifappen. Må som allra bäst nu? Tja kul för de flesta, inte jag. Jag mår inte dåligt men kräks någon gång ibland på morgonen och det är ju nu magen spurtar iväg i storlek. Nu blir jag mer klumpig, orkar mindre, kan snart inte ha Theodor på ett skönt sätt i knät längre och han kan definitivt inte sova på min mage mer. Jobbigt ibland då han kan vara ganska mammig på natten.. Jag försöker glädjas åt allt som är bra i alla fall! :)

Roxi igår. Jag och Christopher gick och åt en morgonglass!

Inga kommentarer: