torsdag 26 juni 2014

Shopping!

Idag tajmade vi in Thedodors dagsvilla med att åka till ikea. Korgar till Theodors garderob stod högst på listan. Tidigare har vi bara haft galgar men nu behövs mer plats så nu fick det blir ändring. En stor tunna att ha hundmat i fick också hänga med hem (tyvärr är hundmaten i princip slut bara, ups!). Sen var vi klara och Theodor sov fortfarande gott så vi tog en sväng inne på A6 också!

På Kappahl hittade jag ett par sköna byxor på barnavdelning. Älskar att hitta byxor på barnavdelning för att längden oftast matchar mina ben bättre då!
Hittade även trosor, 3för2! Nu när kroppsformen ändrats lite(mycket) så sitter alla jag äger obehagligt typ. Jag är ganska känslig som gravid också, inget får trycka eller spänna någonstans. Helst ska allt vara oversize hehe!
Jättemjuka och sköna och inte sådär tinitinysmå. Köpte ett par som var grå/vita också, men de kom till användning på direkten hoho!
Bodys tycker jag inte om särskilt mycket nu när Theodor har blivit större. Och nu på sommaren tycker jag det känns mycket mer bekvämt för honom med svala tishor. Köpte enligt kvittot två "flick" och en "pojk". Flick är i storlek 92 och pojk i 86. Tydligen är flickor redan i 1årsåldern mindre än pojkar, eller så ska kläderna sitta tajtare på girlsen... Hur som så kommer han bli fin!

Och hur mår han? Pigg och glad, haft feber idag med men alvedonen har ju hjälpt. Hoppas han sover bort febern inatt..

Inga kommentarer: