fredag 3 juli 2009

badning

Jag träffade Elin innan. Vi badade i vättern med Yra och sen gick vi hem till dom. Yra var lite tjurig, vet inte riktigt varför. Hon kanske är nervös inför imorgon, då Elin och hon ska tävla. När jag sen skulle cykla hem åskade det ganska mycket så jag vågade inte cykla hem. Jag som tar bilen ibland då det är helt onödigt, och så idag när jag tog cykeln, ja då åskar det. Oturligt. Nu har jag ätit keso som fanns i kylen. Det var rätt gott fast inte så gott som jag förväntade mig. Var inte så hemskt sugen på keso idag som jag varit vissa andra dagar. Ooohh neej imon ska jag jobba. Inte så pepp. Hoppas det regnar och är kallt imorgon till klockan tre typ. Därefter hoppas jag på en underbart fin kväll med sol och värma, för på kvällen ska vi sitta ute på bongo nog och hare kul. Jag ska köpa en lakritsshott. Det har jag bestämt nu. Punnkt

Inga kommentarer: