onsdag 22 juli 2009

Shopping med la pojkvän

hej heej heeej. Är rätt slut nu efter allt jobb. Har inte varit särskilt jobbigt isig att jobba men det tar ändå på krafterna att vara där hela dagarna. Trött är jag. Idag jobbade jag i alla fall med amanda än en gång. Vi bäddade om hos hockeyboysen. Några killar är lite kaxigare än andra. Dom som var mest kaxiga dammsög vi inte hos, det var dom itne värda. haha. Några andra killar tackade först nej till att få det städat. Sen så kom dom ut och sa att dom kunde bädda om sina sängar själva om dom fick. Klart dom fick, söta killar. I sista rummen satt vi sen och tittade på fortsättningen av extreme homemakeover och tog det lugnt. Det är skönt det, sitta där och äta lite kex och titta på tv. Goa pengar.

Efter arbetet hämtade jag min prins i tenhult. Vi for till a6 och shoppade lite. Det blev ett par shorts, 2 tishor och ett par tygskor. Nu är han stilig min man! Annars är jag sjukt trött och ska sova tidigt. Men först ska jag fixca ordning saker inför imorgon, då vi åker till kolmården!!! Yiihooo. Ska åka tidigt, jag ska hitta dit (blir nog inte så svårt), jag ska ta med kex och bullar och jag ska bestämma lite kläder och fixa fram paraply om det blir regn. Annars, soooovaaaa hela natten. Ohoo. Ska ta kort på alla söta djuur och även fula imon! Vi hörs, hare!

Inga kommentarer: