söndag 26 juli 2009

uppe tidigt

Klockan är kvart över 8 ungefär och jag är uppe. Jag vet inte varför, helt orimligt. Men det var såhär att christopher smsade och orade mig lite. Han hittade inte sina nycklar och undrade om dom var här. Jag letade lite men hittade inget. Det är lite svårt att vara säker eftersom jag har det rätt stökigt för tillfället. Ja, jag blev lite orolig för att min hemnyckel också satt på den nyckelknippan och vill ju gärna kunna få tillbaka den. Men som tur var så hittade han den lite senare sen, gött gött. Ett anant mysterium är ju att Christopher är uppe vid 8 tiden. Han har säkert inte ens gått och lagt sig än..

Annars laddar jag för jobb nu. Ska väl äta lite frukost så jag kan ta en tranbärskapsel. Städa lite kan man också alltid göra, för på tisdag blir det sängbyte! Yiho!

Inga kommentarer: