fredag 3 juli 2009

Världens bästa vättern, tills det börjar åska

Vakande upp idag av att det plingade på dörren. Aldrig att jag går upp och öppnar när det finns andra personer hemma. Ledde till att ingen öppnade för att det var bara jag som hörde. Undra vem det var.. Halv 10 liksom. Hur som helst, jag åkte sedan ner till stranden till det vanliga stället vid dom vanliga människorna. Börjar känna igen några stycken som håller till där nu. Alla sticker ut och är lustiga på sina sätt. Otroligt varmt var det, otrligt. Jag badade flera gånger och vattnet var helt perfekt. Tillräckligt kallt för det ska kännas ordenltigt svalkande till en början, men tillräckligt varmt för att det ska vara skönt att simma runt och bada så fort man doppat sig. Ville bada mycket mer än jag gjorde men var inte så kul ensam.. Simmade runt lite mest bara. Sen gick solen i moln och det började blixtra och dundra. Då vågade jag inte stanna kvar mer och dessutom trodde jag inte solen skulle komma tillbaka mer på ett bra tag..

Vad ska jag göra nu? Återstår att se

Inga kommentarer: