lördag 11 juli 2009

Bio och sängbyte

Jamen godkväll kära bloggläsare. Ikväll har jag träffat mina bästa vänner Elin och Sophia. Vi var på bio och vi såg filmen Brüno. Jag har inte settt Borat men den var tydligen bättre. Kan tänka mig det. Brüno hade väl sina moments då det var roligt men sen var det väl mest .. jag vet inte, inte as kul. På bion satt det två killarna på raden nedaför oss. De skrattade väldigt mycket, åt allt, hela tiden nästan. Kul att folk är roade, men jag ogillar när folk är så överdrivna. En gång så skrattade den ena ganska mycket och jag tror han hade typ läsk elelr något i munnen. Det flög på den kvinnan som satt framför honom. Kul för henne att få en fräsch lite dusch, tror inte det! Jaja. Det var i alla fall väldigt gött att träffa Elin coh Sophia. vi fikade lite innan och hade det trevligt. Får passa på att träffa Sophia nu innan hon drar till London, minsann!!

Annars så har jag ju börjat städa rummet, och så har jag rensat ut under sängen. Eller börjat. På onsdag ska jag nog byta säng, eller om det blir torsdag. Rätt snart nu i alla fall. Så mamma och jag åkte och shoppade lite på ikea. Vi köpte sängben och lite lådor som jag kan ha under sängen. Nu ska jag fylla dom. fylla är inget problem, vet inte hur jag ska få plats med allt. Men det är ett kul lite projekt!!
Hur ska jag göra?

1 kommentar:

Elin sa...

Hah, schön bild