måndag 6 juli 2009

just nu

Nyss var jag inne och tog hand om mitt pet på pet society. Jag hade fått ett muffinsträd nu!!! och ett annat fruktträd som gav en orange frukt, inte apelsin. Då blev jag glad. Hade fått en muffins i trädet med. Köpte en hylla och la den där!

Var också nyss inne i badrummet och spolade kall vatten på mina fötter. Jag har nu jobbat två dagar i sträck, 10-16.30 ungefär. Inte så van vid det för tillfället så mina fötter blev rätt trötta, speciellt i värmen. Att jag gick i mina 12cms klackar igår gjorde inte saker bättre heller. Fötterna kändes svullna så försökte svalka dom lite. Skönt var det hur som helst, men vet inte hur mycket det hjälpte..

Nu börjar snart World's most amazing videos. Tycker det är ett rätt roligt program så ska ta och titta på det. Sen blir det sooova, för imon blir en bra dag. Ska packa och sen åka till bankeryd och hämta christopher och tillhörande dator. På tisdag ska vi sen åka iväg till timmernabben med hans pappa och sådär. Det blir nog mysigt.

Godnatt gott folk

Inga kommentarer: