torsdag 2 juli 2009

På besök i Bankeryd

Igår åkte jag till Christopher i bankeryd. Har ju nästan aldrig varit där så det var väl på tiden nu efter sådär 3½ år av förhållande. Eftersom dom nyss köpt en liten hundvalp så fick den ganska mycket uppmärksamhet till att börja med. Lite svårt att tänka på nått annat när det springer runt en liten valp överallt och är sötare än allt annat. Zeta, som hunden heter, är nog dock den klumpigaste hund jag träffat. Hon snubblar lite här o var. När vi busade lite med henne i trädgården så puttade jag till henne väldigt lätt och då snubblade hon på sina egna tassar och snurrade runt lite. Men söt som socker är hon.

Jag vill ju som jag nämnt se twilight så igår gick jag och Christopher till ica för att hyra den. När vi kom dit var alla exemplar uthyrda. Jag blev rätt besviken. Men efter sex-tiden gick christophers mamma och jimi ner till ixa igen och då hade någon trevlig person lämnat tillbaka twilight. Så den och en till film tittade vi på under kvällen. Twilgiht-filmen var väl bra. En film kan ofta inte bli som boken. Det kändes mest som dom bara hade filmat lite delar ur boken utan att få någon speciell känsla över det. Fast samtidigt blir det ju en annan sak att se en film när man vet i detalj vad som ska hända, och vad alla tänker och vad som ska hända sen i framtiden i nästa film. Men, den var bra ändå!

Idag chillade vi inne hela dagen och tittade lite på tv och sådär. Jag ville egentligen ut o sola och bada i denna väldiga värme, men inte Christopher direkt. Nu hemma har jag stekt lite på altanen men det går ju knappt. Istället känner jag för att bada, bada, bada ännu mer. ajmen



Jag kan inte låta bli att mysa med hunden, det går inte.. nä Christopher och Zeta posar för kameran.
Katten Missan!

Inga kommentarer: