lördag 18 juli 2009

Jourcentralen

Hejhå. Idag gick jag till jobbet till nio och mådde inte jättebra. Förra veckan fick jag urinvägsinfektion som jag fick pencillin för. Men Nu kom det tillbaka igen och till lunchen på jobbet orkade jag inte stanna mer. Konstant kissenödig och varm och lite ont i ryggen. Typsikt att det skulle vara just idag! Hade verkligen inte haft något emot att jobba hela dagen idag och vara duktig. Men istället gick jag hem, så dom andra fick ääännnuu mer att städa. Stackarna:(.

Fick komma till jourcentralen i alla fall. Doktorn som jag fick idag gillade jag inte lika mycket som den förra. Den förra var yngre och mer noggrann, vilket kändes mycket tryggare. Hon idag kanske tittade mindre eftersom infektionen bara hade återkommit men ändå.. Gillade den andra mer, hon var bra. Dubbeltittade varje minsta grej.. Nytt, starkare, penicllin fick jag nu i alla fall och det känns skönt. Hoppas det går tillbaka tilka fort som förra gången, och hoppas att det inte kommer tillbaka. Pallar inte, bryter ihop, för jobbigt, vill jobba och tjäna pengar! Plus att jag vill åka till kolmården!! Mhh, nu ska jag chilla och bli frisk! Haj

Inga kommentarer: