söndag 19 juli 2009

Jobb

Scandic idag. Kalas, eftersom pencillin gör susen och jag känner mig återställd till det normala. Det var förvånande lite att göra idag och jag var klar med min våning vid halv tre. Då hade jag inte stressat direkt. Det var väl skönt det. När jag åkte hiss så åkte två kineser med mig samtidigt. Den ena sa något och tittade på mig. Sen sa dom nått igen och skrattade.. Hade varit gött om jag prata kinesiska och kunde svara tillbaka. Tror dom skulle blivit ganska så förvånande då.

Nu sitter jag här hemma och har tråkigt. Börjar bli trött på störkigheten i mitt rum. Mest för att jag vill ha den andra sängen och göra jättefint i mitt rum och kunna ligga i den och chilla och se på tv. Har ingen bra plats att sitta på nu när jag ska se på tv nämligen. Jaja, det kommer väl.

Inga kommentarer: