måndag 20 juli 2009

Hos la pojkvän

Goddag! Jag bloggar direkt från Christopher, på Christophers dator. Gillar inte riktigt tangentbordet, inte van, annars känns det bra.Var på jobbet idag och jobbade med amanda.Det gick bra och det var rätt lugnt idag. Kom även några och hjälpte oss i slutet. Väl hemma trodde jag att jag hade min pencillintablett, som jag så hade för mig att jag hade tagit med mig till jobbet. Men den var inte hemma heller. Så innan jag åkte till Stoffet så drog jag bort till Scandic på förbivägen för att leta där, om jag ändå lagt den där. Den var där, hade till och med lagt den i byxfickan..klantigt. Dock så mötte jag Anna och Karolina om precis gick hem, en timme efter att jag gått hem. Då fick jag lite dåligt samvete, jag kunde ju ha hjälpt dom, och de andra om var klara då också.Så kan det gå. Eftersom jag skulle åka till Tenhult så erbjöd jag Karolina att åka med mig i alla fall. Så kom hon hem lite tidigare i alla fall. Dagens goda gärning. hah!

Ja nu har jag ont i ryggen så ska lägga mig och vila i Christophers säng tills han kommer tillbaka från maten och pussar mig. Ska bli GÖTT! hejdå

Försökte snoka fram en bild på Christophers dator, men detta var den enda jag hittade. En bild Elin tog i stadsparken. Otroligt charmig, jag och flaggstången.

Inga kommentarer: