söndag 19 juli 2009

SommarN flyger fram

Snart ska jag och mina vänner åka till Emmabodafestivalen. Jag hoppas på 5 kanondagar med toppenväder. Känner att tiden går väldigt fort dock. Snart är det Emmaboda, väldigt snart, och sen har jag tänkt att sommaren är slut typ. Det är den ju inte, men nästan. Jisses.. vad ska jag göra sen då? Hoppas Shell ger mig jobb.. Eller något annat ställe. Om jag vore känd skulle folk ringa mig och erbjuda mig jobb. Därför skulle jag gärna vara känd.. Det löser sig nog ändå, har ju jobb nu. Så några hundralappar kommer jag väl kunna få in varje månad hursomhelst i höst. Känns ju rätt bra. Emmaboda var det jag tänkte på från början. Ska kolla upp var mitt tält är, så det är användbart även detta år. Ska även åka till rusta och köpa ett snyggt parasoll att ta med. Om det blir lika soligt som förra året så är det välbehövligt med ett parasoll! Hm, ja. Det blir nog roligt!

Inga kommentarer: