lördag 25 juli 2009

Hängkväll hos Elin

Tjoho. Idag har jag städat för ovanlighetens skull. Vi trodde alla att det skulle bli en helvetesdag då hockeykillarna begav sig. Men det blev ändå rätt lugnt faktiskt. Dock har jag dammsugit väggar i badrummet för att någon smart gäst har duschat sin långhåriga hund där inne och jag har skrubbat på golvet för hand, på knä för att hockeykillarna har slängt ut cola lite här och var. Ja men annars var det lugnt idag. Svintrött i fötterna och man är lite trött i alla kroppens delar. Imon blir det sista dagen, sedan är jag ledig 1 vecka och 2 dagar. YIHoo!!

Ikväll har jag varit hos Elin med Loppan och Myran. Vi handlade lite köttfärs, pringles och choklad. Sedan tog vi en promenad med doggsen så dom fick springa av sig lite. Vi åt köttfärssås och spaggeti coh tittade på sommarkrysset. Avslutningsvis tittade vi på 102 dalmatiner och åt chips och choklad. Go kväll. Vi skrev även en packlista till emmaboda, vilket påminner mig om att Elin måste ge den till mig så jag med har en. Annars kommer jag glömma något, typ biljetten..
Ne nu är det bäst jag skrubbar tänderna och rengör ansiktet så jag kan krypa ner i sängen och få min skönhetssömn (vilket inte går att få i min obeagliga säng). Godnatt!

Inga kommentarer: