måndag 6 juli 2009

Hejdå på ett tag.

Nyss öppnade jag min merci-ask. Trodde inte att jag gillade så mycket i den, men tänkte: någon god sort måste det finnas. Det fanns det. Dark choclate-mousse. Den var väldigt god, tur att det finns två, tar den andra sen. Resten kan jag ta med till herr Eek. För snart, om han hör av sig, så ska jag åka och hämta han och datorn i Bankeryd och sen åker vi till Tenhult. Lipstick jungle ikväll med, hoppas jag får se det hos honom. Vill verkligen se det nu alltså. Imon åker vi bort i tre dagar i alla fall och kommer hem på torsdag om det blir som planerat. Nu blir jag ledig till lördag så det var ju skööönt. Tur att det ändå var de dagar jag inte kunde jobba nu som salie ringde och sa att ajg inte behövde jobba. För även om det suger så vill man ju jobba och få pengar. Jajao, vi hör som några dagar! Hejjj.

Slänger in en bild på två gamla ökenråtter. Tror bestämt att det måste vara Pimpim och om det är Kummin eller Timjan. Svårt att avgöra såhär i efterhand. hah Söta var dom iallfall dom små liven!

Inga kommentarer: