fredag 17 juli 2009

Loppan har simmat!

Hejhopp! Idag har jag varit ledig heeeela dagen. Vaknade brevid min sköna Christopher vid halv 11 tiden. Vi åt lite frukost och tog det lugnt och sådär, tog hand om dom söta små hundarna. Sedan bar det av till arbetsförmedlingen. Jag skulle bara avboka någon tid och så lämna in betyg och arbetsintyg. Det gick snabbt och bra och Christopher och jag åkte hem igen i den varma bilen. Sedan åt vi mat och efter det tog vi var sin skål med glass och smaskade i oss i trädgården. Christopher ville åka hem sen, så då kördes han hem av mig.. trist.

Men väl hemma så kom Elin, hennes mor och yra och hämtade upp mig och Loppan! Vi åkte till västersjön och badade. Jag badade inte så värst mycket men Loppan, hon var i och simmade idag. Första gången hon simmade någonsin, vad jag vet om. hon var väldigt duktig!

Nu ska jag ta det lugnt och sen kommer nog elin och kanske pär. Härligt, blir en riktigt lugn kväll för att ladda inför hockeykillarnas hemfärd imon. Ni som inte förstår vad hockeykillar innebär så innebär det sviniga rum med chips och popkorn på golven och äckliga,snuskiga toaletter. Och väldigt många sådanna rum!!

Förresten så ska nog jag och min pojkvän åka till kolmården på torsdag!!! Min lediga dag, yiihooo! En heldag där 10-18, blir nog kalas!

1 kommentar:

lisette sa...

(svar) gott! då tror vi på det ;D