torsdag 2 juli 2009

Minigolf o så

Denna kväll fick jag följa med Elin och Pär och spela minigolf. Det var kul och Elin vann. Pär kom tvåa till slut. Trots att han var ganska sur ett tag över att det gick så dåligt för honom. Efter golfturen köpte vi glass. Det fanns en ny kulglasssort som hette mörk choklad med apelsinsmak. Eeehhhh, slog till direkt. Det var väldigft god förutom de stora apelsinklumparna. De var inte goda, men spottade ut dom bara. Visst. Sedan for vi vidare med min lilla bil till maxi. Pär och Elin skulle köpa lite chips o så. Men vi tittade även lite på maxis utbud av kläder och Pär hittade sig en skjorta för bara 79 kronor. Vilket klipp! Sedan så drog vi från maxi och virrade runt lite i staden. Vi åkte till en avlägsen tom plats där Pär fick testa att sitta bakom ratten för första gången. Han lyckades köra iväg på 1:an lite granna, mycket bra mycket bra! Jag tog sen över ratten igen och vi kom till Max där Jonatan befann sig. Vi hälsade, pratade lite och så. Sen tog Jonatan mina kompisar och åkte iväg så jag fick åka hem själv. Drabbades av otrolig ensamhetskänsla och ville bara åka till Christopher. Men får klara mig. Imoon blire nog en go dag ska vi ses, läsa liteee book o så. amen ja!

På parkering fann vi min bil och dess tvilling. Min bil är den vänstra bilen. Kul för dom!

Inga kommentarer: