måndag 13 juli 2009

En måndag, jaha


Idag har jag jobbat. Som jag gör det flesta dagar. Väldigt intressant. Annars, ja inte så mycket. Om en stund kommer några guuys och gör mig sällskap. Vi ska se på film eller nått tror jag. Blir bra det. Egentligen skulle jag hämtat Christopher, men icke sa nicke. Återbud på det. Har lite ont i mitt öra med, känns som en inbygd finne eller nått. Borde även klippa min lugg, den börjar bli lång. Men det är så svårt med ikea-sax. Får låna elins sax.. Mmhh. roligt..Jennie kom förresten förbi idag med en kasse linnen/t-shirts. Hon hade städat ut det som inte passade henne mer. Vissa väldigt användbara saker. En enkel t-shirt som blir lite stor för mig. Något som jag inte köper fast som ajg använder mycket när jag väl har det. Passande, kalas!

Inga kommentarer: