tisdag 21 juli 2009

Nytt parasoll!

Hallihallå. Ja, jag vaknade ju upp hos min kära prins idag. Det var fint, hans säng är skönare än min. Dock har han försmå lakan så det korvar sig alltid så jag vaknar upp direkt på madrassen. ehm, ah väldigt jobbigt ja jo. Rätt tidigt var ajg ju dock tvungen att vakna och lämna min käraste i sängen för att åka hem och jobba. Dock en väldigt lugn och skön dag på jobbet. Rena, lättstädade rum och inte så mycket att göra så vi blev klara tidigt. Vi satt en stund i det sista rummet, jag Amanda, Olivia och Elin och tittade lite på extreme home-makeover och åt kakor. På sommaren är mitt jobb ofta fint, det är det.

After work så åkte jag och Elin till rusta och inhandlade ett fint parasoll till emmaboda. Även praktiska plåster med mumin-bilder på. Bra att ha. Även tagit en tur till amanda, pratat lite skit och hämtat kolmårdenrabatten som jag fick av henne. Kanon. Nu ska jag chilla. Tänkte visa det fina parasollet sen när jag orkar ta kort! Håll utkik!

Inga kommentarer: