tisdag 7 januari 2014

Barnvagnstokiga

Alltså jag har gått med i en barnvagnsgrupp på Facebook. Bra på så vis att folk skriver sina positiva och negativa åsikter om olika vagnar. Saker som jag kanske inte hade tänkt på inför ett vagnsköp. Men dessa vagngalna människor alltså, fascinerande. Man har tydligen både finvagn, bilvagn, resevagn, vagn för smutsigt väder osv osv. Haha. Jag bara undrar hur alla har råd och plats?? Men det är klart att det är många som är mycket rikare och bor större än jag. Eller så är de eventuellt skuldsatta haha.. Jaja, kul med hobbys. I min familj kommer det nog endast finnas en vagn i taget! :)

Inatt hade vi tänkt prova att låta Theodor sova i sitt rum. Har hört andra barn som plötsligt börjat sova hela nätter när de fått flytta. Theodor vakande dock vid 00 och skrek till 01.40. Då sov han på mig och jag vågade inte ens prova att lägga ner honom i sin säng. Han sov brevid oss till 07 sen iaf, det är bra. Vi ger väl kommande natt en chans, annars får han flytta tillbaka igen. Men som han skriker när han vaknar på natten. Jag börjar tro att han är besatt av något? Det enda som möjligen lugnar honom är ju att stå upp och vagga honom men jag orkar minsann bara det en begränsad tid. Han är för tung och jag är för svag, och för trött....



Inga kommentarer: