tisdag 21 januari 2014

Kvällspigg unge

Klockan är 22.41 och Theodor är på sitt bästa humör och leker. Jag har varit döööödens trött sen 21. Han vaknade då efter att ha somnat och skrek i ca 1 timme. Sen blev han glad och bajsade, så det var väl det. Jag vill ju dock gå och lägga mig?? Det är en annan slags trötthet nu och det beror nog på att jag faktiskt har fått sova några nätter på riktigt. Kroppen återställer sig efter ca 1 år av sömnbrist..

I morse kom matkassen. En snubbe ringde och undrade om vi fått den, nej sa jag. Han hade missat den. Men så har jag mejlat city gross för man ska få 100 kr i ersättning om den kommer försent. Inget svar än dock. Gott med 100kr! 😀

Idag har Theodor börjat stå själv mer riktigt, flera gånger! Typ två steg har han tagit också, fast han slänger sig på mig så fort han kan haha. Så duktig!!! ❤️

STÄNG AV BLIXTEN MAMMA!

Inga kommentarer: