måndag 27 januari 2014

Ny vecka

Idag har jag pratat med försäkringsbolag och blivit tvungen att tänka till. Var ska vi ha alla försäkringar? Ska vi byta någon?
Vad är värt att ha? Hur högt basbelopp? Blä och spy orkar inte. Så tråkigt.... Men viktigt såklart. 

Inatt vaknade Theodor vid 01. Vi satte oss i soffan och han skrek lite granna, men sen sov vi. Vid 04 vaknade jag och förstod att ungen nu sov djupt så jag la ner honom i sängen och la mig själv i min egen. 08.15 fick jag gå upp och direkt byta bajsblöja, jippie!

Har tänkt göra massa saker den här veckan. Vill gå promenad med vän, handla presenter, hälsa på mormor och som vanligt städa undan innan det blir kaoos. Men startsträckan för mig är lång på morgonen. Klockan är nu 11 och jag har precis lyckats äta frulle. Vill hitta på saker, samtidigt som jag helst vill ligga i soffan hela dagarna...

Vi får se vad jag lyckas uträtta!

Theodor i mataffären igår

Inga kommentarer: