lördag 4 januari 2014

Lite mer jul

Idag sov Theodor bara en gång på dagen. Han var grinig framåt 17 men det släppte efter att ha fått sitta i någons knä ett tag. Det är väl bara att kämpa på ett tag med halvglad kille tills han helt enkelt orkar utan problem. Ska bli bättre på att ha lika kvällsrutiner också så det blir lite ordning och reda för barnet!

Sandra, Sixten och Staffan är i stan igen och idag hade vi lite miiiiinijulafton igen och vi fick paket. Fina grejer fick vi både jag och Theodor, tack för det säger vi. :)

Nu är klockan efter halv elva och Theodor sover. Jag ska också försöka sova och jag hoppas innerligt på en bra natts sömn.. Jag har någon jobbig oroskänsla i kroppen som jag inte vet var den kommer från. Hmmm. Önskar jag kunde vara lite mer som Christopher ibland, han oroar sig då inte för något. Men det kanske är tur ibland att jag gör det hehe...

Godnatt från mig

Loppan vill gärna hjälpa till med att öppna paket..
Trött kille somnade på vägen hem!

Inga kommentarer: