tisdag 28 januari 2014

Kärleksdag & födelsedag

Idag har jag och Christopher kärleksdag som jag så fint kallar det. 8 år i år sen vi blev ett litet par. Haha tänk att en minns vissa dagar så väl som ändå var för flera år sen? Vi vaknade i en såndär supersmal tältsäng och pussades för första gången. Ujuj!!

Min mamma fyller år idag också så vi har varit och ätit på restaurang [hemma]. Go mat, jag åt oxfilé med tryffelsky och rostad potatis. Till efterrätt tog jag chokladtryffel. Mycket gott, men lite lite sky. Är ju såsoman så sky är väl inte det ultimata heller. Hade velat ha trippelt så mycket hehe. Men det var bra!

Theodor var också med och han skötte sig faktiskt bra. Han hoppade runt lite i våra knän och att sitta i stolen. Han läste bok och tittade på blommor. När det blev lite tjinktigt mutade vi honom med majskrokar, överlycklig kille hehe. Väl hemma fick han gröt, macka och pyjamas. Sen somnade han nästan direkt i Christophers knä. Skönt det, hopppas han sover lääääänge!


Inga kommentarer: