måndag 20 januari 2014

Var är våran matkasse?

Jobbet gick bra idag och Theodor vakande några minut efter att min klocka ringde, så ingen störd som. På jobbet är allt i sin ordning, många har lite svårt att samarbete och kommunicera med varandra vilket idag mynnade ut till en lätt skrikfest. Ja, skönt att än så länge kunna stå utanför allt det där!

Idag hände något läskigt. Theodor satt i soffan med mig och lekte. Jag gjorde en missbedömning på nå vis så Theodor trillar rakt bak ner mot golvet. Jag lyckas rädda fallet med mina ben, men han slog ändå i huvudet. Mest rädd blev han nog och såklart ledsen. Ush, kände mig hemskt, såntdär får inte hända. När jag fick honom att skratta igen började jag nästa gråta lite för det kändes bra. Lille plutten, vad gör mamma?? Sen fortsatte vi livet som vanligt..

Hela kvällen har jag väntat på en matkasse från citygross, men icke? Den har minsann inte kommit... Har inte varit hemma hela tiden men då ska lapp läggas i brevlådan och kassen ställas utanför dörren, och ingen av detta har hänt heller. Uteblir kasse får en iaf 2 kassar tillgodo, gött! Nu ska jag sova jag, imon behöver jag då inte stämma klockan (har ju en egen alldeles levande...)

Update: haha extremt mycket stavfel. Skyller helt och hållet på att det är svårt att få det rätt på lilla telefonen.... Orkar inte fixa!!

Inga kommentarer: