lördag 18 januari 2014

Skönt när han sover

Alltså ibland skäms jag nästa över hur skönt jag tycker det är när Theodor sover. Haha. Som nu sover han mitt på dagen och jag vet inte vad jag ska satsa på. Behöver jag duscha? Ska jag passa på att städa? Eller ska jag se ett avsnitt av pretty little liars? Istället bara gör jag typ inget, bara slösurfar. Suck!!

Inatt skulle Christopher ta Theodor om han vaknade typ kl 04. När han började gnälla var jag dötrött så jag bara slog lite på Chris för att han skulle vakna. Han konstaterade dock att klockan var 06!! Så jag gick upp, men ungen gosade ner sig hos mamma och vi sov till 08 igen. Gött!!!

Igår var jag på jobbet dårå. Det gick bra, det mesta var ändå som vanligt. Arbetstyngden har minskat mycket och många är mycket piggar, så det är ju skönt. Det verkar dock inte finnas så mycket extratider till övers, så vi får väl se om jag får jobba något. Blir inte så hemskt ledsen om jag inte får det, jag älskar att vara helt mammaledig (förutom knaper kassa...).

Näänäää nu ska jag borsta tänderna iaf!

Inga kommentarer: